Alla inlägg under februari 2012

Av Linn - 3 februari 2012 11:22

Jag har lyckats ignorera denna blogg en tid, vilket jag är ytterst medveten om. Men skolan rullar på och senast i onsdag började min provvecka, så det var ett antal projekt som skulle vara färdiga inom den tiden. Dessutom har jag nästan börjat att stressa med mitt bildkonst projekt, men är åter på säkrare vatten.


Annars har jag inte haft något speciellt för mig ut över det vanliga. Veckoslutet och följande vecka kommer att spenderas som en aktiv individ. I lördag blir det mitt första bältprov i Shinden och i söndag ska jag åka till Åbo och träffa några andra skrivglada personer från de trakterna. Provveckan fortsätter därefter och dessutom kommer det att vara ett Rotary-möte på tisdag. På onsdag kommer jag att gråta och slita mitt hår under samhällslära provet. Sedan är vi åter till veckoslutet med lördagen och min gudmors födelsedags firande.


Sounds like a plan for the next two weekends and the days in between. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad av följande skulle du vilja att jag skrev något om?
 Oknytt/Mytologiska väsen
 Mina skrivprojekt
 Andra hobbyn
 Musiksmak
 Böcker
 Framtidsplaner
 Skolan
 Filosofiska tankar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards