Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Linn - 16 oktober 2011 09:16

Veckan har tuffat på och är väldigt snart förbi. Har inte riktigt haft kanske tid till att blogga på sistone då min faster var hos oss. Tisdag och onsdag kvällarna gick åt till att spela ett parti Risk featuring mig, min faster, bror och pappa. Ironiskt nog så blev jag vid ett skede utsparkad från Nordamerika och hade vid det skedet bara kontinenten Australien och Siam i Asien. Var vid något skede väldigt nära att bli utrotad och falla ur spelet, men jag höll mig fast med.


Jag känner mig egentligen väldigt stolt över vad jag lyckades göra igår: jag ritade ett drakskelett med enda referenser bilder av häst, katt, hund och fågel skelett samt lite egna ändringar enligt mitt huvud. Hade egentligen först tänkt det bara för övning i att rita drakar och sätta kött på benen ... men när jag blev såpass nöjd med skelettet så tänker jag låta det vara som det är. :)


Igår var det också väldigt trevligt på träningarna då våra tatamin förts iväg och vi hade bara fanérskivor som skruvats fast i en trästomme under våra strumpor. Till råga på allt var inte alla skruvar eller hörn på skivorna ordentligt nere. Lyckades vid ett skede riva upp min högra strumpa mot en skruv. Härligt.


För övrigt vad jag ska göra idag mera blir välan att försöka göra finska läxor samt att skriva färdigt mina filosofi inlämningsuppgifter, och sedan på träningar igen. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad av följande skulle du vilja att jag skrev något om?
 Oknytt/Mytologiska väsen
 Mina skrivprojekt
 Andra hobbyn
 Musiksmak
 Böcker
 Framtidsplaner
 Skolan
 Filosofiska tankar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards